InternetIntelligenz 2.0

kostenlos Pressemitteilungen einstellen | veröffentlichen | verteilen

Pressemitteilungen

 

Using data to benefit people: DIDOTZ, the service experience company opens for business

ID: 1715510

From Sports to Entertainment and Arts, within the leisure and recreational industry, DIDOTZ shapes businesses’ brand identity, starting with the service experience.


(IINews) - Thanks to the central position of the web when it comes to planning our free time, there is plenty of data available. Booking and planning leisure activities should be effortless and thus DIDOTZ improves our customers’ service design. To facilitate a smooth experience, DIDOTZ uses unique data collection and analysis methods to provide continuous recommendations for service operators in the leisure industry. From User Experience Design to Search Engine Optimization, with the help of machine learning DIDOTZ provides prioritized recommendations to delight customers and attract new clients. The offering for mid-sized companies is cost-efficient as elements of the data analysis process are automated, yet the strategy is always unique to each client and algorithms are tailored against their KPI’s.

Didotz is not just another analytics company promising to improve the bottom line but has the ambition to use data to benefit everyone.




Themen in diesem Fachartikel:


Unternehmensinformation / Kurzprofil:

DIDOTZ bietet UX Design für Mobil-Geräte, Service-Erlebnis-Analysen und KI Dashboard Reports unter einem Dach für die digitale Markenbildung und dauerhaften Erfolg im Netz.



Leseranfragen:



PresseKontakt / Agentur:



drucken  als PDF  an Freund senden  Administraight unterstützt Start up Unternehmen im Ruhrgebiet
IT-Start-Up und das Gründen ist schon mal eine gute Idee
Bereitgestellt von Benutzer: DidotzGmbH
Datum: 17.04.2019 - 13:54 Uhr
Sprache: Deutsch
News-ID 1715510
Anzahl Zeichen: 0

Kontakt-Informationen:
Ansprechpartner: Sophia Hetzel
Stadt:

Berlin


Telefon: +491741032741

Kategorie:

Existenzgründung


Anmerkungen:


Dieser Fachartikel wurde bisher 311 mal aufgerufen.


Der Fachartikel mit dem Titel:
"Using data to benefit people: DIDOTZ, the service experience company opens for business
"
steht unter der journalistisch-redaktionellen Verantwortung von

DIDOTZ GmbH (Nachricht senden)

Beachten Sie bitte die weiteren Informationen zum Haftungsauschluß (gemäß TMG - TeleMedianGesetz) und dem Datenschutz (gemäß der DSGVO).


Alle Meldungen von DIDOTZ GmbH



 

Wer ist Online

Alle Mitglieder: 50.210
Registriert Heute: 0
Registriert Gestern: 0
Mitglied(er) online: 0
Gäste Online: 147


Bitte registrieren Sie sich hier. Als angemeldeter Benutzer nutzen Sie den vollen Funktionsumfang dieser Seite.